انجام عمل جراحي سيستكتومي تخمدان در فريمان

۱۳ بازديد

خراسان رضوي
انجام عمل جراحي سيستكتومي تخمدان در فريمان

بهترين متخصص لاپاراسكوپي تخمدان تهران

عمل جراحي سيستكتومي تخمدان به روش لاپاراسكوپي در بيمارستان حضرت زهرا (س) فريمان با موفقيت انجام شد.

 

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما ، مركز خراسان رضوي ، مدير شبكه بهداشت و درمان فريمان گفت : اين عمل براي نخستين بار در بيمارستانانجام عمل جراحي سيستكتومي تخمدان در فريمان حضرت زهرا (س) توسط متخصص زنان و زايمان و تيم جراحي بر روي بيمار 35 ساله با موفقيت انجام شد.

 

دكتر محمد علي پاينده افزود : سيستكتومي ، عمل جراحي برداشتن كيست هاي تخمداني است كه بسته به تشخيص پزشك به دو روش جراحي باز (لاپاراتومي) و لاپاراسكوپي انجام مي شود.

 

وي با بيان اينكه اين عمل جراحي موفقيت آميز در مدت زمان يك ساعت صورت گرفت اضافه كرد : بيمار بعد از ريكاوري در بخش جراحي زنان بستري شد و يك روز بعد با حال عمومي خوب مرخص شد.

 

وي در ادامه خاطر نشان كرد : مزاياي عمل جراحي به روش لاپاراسكوپي نسبت به جراحي باز اين است كه بيمار مدت زمان كمتري پس از عمل جراحي در بيمارستان بستري است و زمان بهبودي و بازگشت به كار و فعاليت روزمره كوتاهتر است.


قاليشويي نظام آباد

 

 

موسیقی و جراحی دو علم و هنر متفاوت به نظر می‌رسند، اما در واقع این دو حوزه می‌توانند با یکدیگر ارتباط‌های شگفت‌آوری داشته باشند. موسیقی، یکی از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین هنرها است که احساسات و افکار انسان را به شیوه‌ای بی‌کلام و شگفت‌آور انتقال می‌دهد. این هنر، قدرت خاصی برای شفاف‌سازی احساسات دارد و می‌تواند ارتباط عمیقی با افراد برقرار کند. از طرف دیگر، جراحی نیز یک علم و هنر پزشکی است که به بهبود و درمان امور جسمانی انسان می‌پردازد. جراحان با استفاده از تخصص و مهارت‌های خود، تغییرات بزرگی در سلامت و کیفیت زندگی افراد ایجاد می‌کنند.

 

علاوه بر تفاوت‌ها، موسیقی و جراحی هر دو توانایی ایجاد تأثیرات عمیق در ذهن و روح انسان را دارند. موسیقی می‌تواند در فرآیند بهبودی و تسکین درد در بیماران نقش ایفا کند و حتی بر برنامه‌های جراحی مثبت تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، استفاده از موسیقی در فازهای پساعمل جراحی می‌تواند بهبود سریعتری را در بهبودی بیماران ایجاد کند. در نتیجه، هر دو این حوزه می‌توانند با همکاری و تداخل، تجربه بهتری از جنبه‌های جسمی و روحی را برای افراد فراهم کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.