ليفت ابرو با صابون ابرو خانگي + طرز تهيه

۱۹ بازديد

ليفت ابرو با صابون ابرو خانگي + طرز تهيه
ليفت ابرو با صابون ابرو خانگي، يكي از اين روش‌ها است كه هزينه به مراتب كمتري نسبت به ساير راه‌ها چون ميكروبليدينگ ابرو، هاشور ابرو، تتو و … دارد.
همه ما دوست داريم كه ابروهايي زيبا و شكيل داشته و نهايت تلاش خود را براي داشتن چنين چيزي به كار مي‌بنديم. اما گاهي اوقات روش‌هاي بسيار ساده‌اي وجود دارد كه به جاي استفاده از آن‌ها، به سراغ راه‌هاي سخت‌تر و پرهزينه‌تر مي‌رويم.
ليفت ابرو با صابون ابرو خانگي، يكي از اين روش‌ها است كه هزينه به مراتب كمتري نسبت به ساير راه‌ها چون ميكروبليدينگ ابرو، هاشور ابرو، تتو و … دارد. ابروها، به عنوان قاب صورت شناخته مي‌شوند و بايد در طراحي و زيبايي آن‌ها، نهايت دقت و ظرافت را به كار برد.


ليفت ابرو مي‌تواند جواني و زيبايي بيشتري به چهره شما بخشيده و جذابيت افزون‌تري به وجود بياورد. با شناخت صابون ليفت ابرو و نوع كاربرد آن، مي‌توانيد به سادگي اين ارتقا زيبايي و جواني ابرو و چهره را رقم بزنيد. در ادامه با ما همراه باشيد تا درباره كاربرد و نوع استفاده از صابون ليفت ابرو و البته ساخت آن در منزل، بيشتر بدانيم.

مقالات ديگر: مركز هاشور ابرو سعادت آباد
ليفت ابرو با صابون ابرو خانگي چيست و چطور انجام مي‌شود؟
صابون هاي ابرو داراي PH پاييني بوده و مقدار مناسبي گليسيرين در فرمولاسيون خود دارند. در حقيقت شما مي‌توانيد از تمام صابون‌هايي كه داراي درصد مناسبي گليسيرين بوده و در ضمن PH پاييني داشته و از سوختن ابروها جلوگيري مي‌كنند، براي اين منظور استفاده كنيد.
در حقيقت بايد براي خريد صابون ابرو به اين موضوع دقت داشته باشيد كه استفاده مداوم از آن، به ابروهاي شما آسيب نزده و نتيجه معكوس در درازمدت نداشته باشد. دو موردي كه تضمين كننده اين موضوع در زمان خريد صابون ليفت ابرو خواهند بود، شامل فرمولاسيون با گليسيرين و پايين بودن سطح PH هستند كه در بالا نيز به آن‌ها اشاره شد.

چطور از صابون ليفت ابرو استفاده كنيم؟
براي استفاده از صابون ليفت ابرو، بهتر است گام‌هاي زير را با دقت و مهارت دنبال كنيد:

پيش از هر اقدامي، صورت خود را با استفاده از يك شوينده ملايم و آب شسته و به خوبي خشك كنيد.
حال با استفاده از قلموي مخصوص ابرو كه پيشتر آن را كمي مرطوب ساخته‌ايد، مقداري صابون برداشته و آن را به آرامي و با دقت و ظرافت به ابروهاي خود بكشيد تا حالت گرفته و به فرم دلخواه دربيايند. (در نظر داشته باشيد كه رطوبت قلمو كم باشد، رطوبت زياد از حد، موجب خواهد شد تا صابون ضعيف شده و قدرت لازم براي حالت دادن و ليفت ابرو را نداشته باشد.)
با طراحي درست ابروهاي خود، به كمك صابون ليفت ابرو، آن‌ها را به آرامي شانه زده و سپس رها كنيد تا صابون خشك شده و ابروها فرم دلخواه را به خود گرفته و نگه دارند.دقت داشته باشيد كه بايد شانه زدن ابروها، به آرامي صورت گرفته و در صورتي كه در انجام اين كار زياده‌روي كرده يا شدت عمل به خرج بدهيد، امكان كنده شدن تارهاي ابروي شما وجود خواهد داشت. به ويژه پس از آن كه صابون ابرو خشك شد، به هيچ وجه نبايد ابروهاي خود را دست كاري كرده يا شانه و برس بكشيد. پس از خشك شدن صابون، هر گونه شانه يا برس زدن ابروها، موجب كنده شدن و ريزش تارهاي ابرو خواهد شد.


نحوه ساخت صابون ابرو خانگي
اگر مي‌خواهيد به جاي خريد صابون ابرو، با ساخت آن در منزل، ضمن لذت بردن از اين فرآيند، تا حدودي صرفه‌جويي نيز داشته باشيد، اين خبر خوش را براي شما داريم كه ساخت اين صابون‌ها، آن قدرها نيز سخت نبوده و مي‌توانيد در منزل، به راحتي اين كار را انجام دهيد.
براي ساخت صابون ليفت ابرو در خانه، به مواد اوليه زير نياز خواهيد داشت:

موم زنبور عسل به اندازه يك پيمانه
روغن نارگيل به اندازه نصف پيمانه
روغن كرچك به اندازه نصف پيمانه
ويتامين E به اندازه يك چند قطره
پيش از انجام هر كاري، موم زنبور عسل را به روش بنماري گرم كرده و اجازه دهيد به خوبي روان شود. پس از آن روغن نارگيل، روغن كرچك و ويتامين E را كه از كپسول آن خارج كرده‌ايد، به موم آب شده، اضافه نماييد. اين مواد را به خوبي با هم مخلوط كنيد تا به يك تركيب يكدست دست يابيد.
سپس آن‌ها را در يك ظرف مناسب در يخچال قرار دهيد تا سفت شده و به شكل يك صابون قابل استفاده باشند. شما مي‌توانيد هر بار با خارج كردن اين صابون از يخچال، از آن استفاده كرده و بهتر است كه مجدد صابون را در يخچال يا يك جاي خنك قرار دهيد.


روش پاك كردن صابون ابرو
براي پاك كردن صابون ابرو، بهترين روش استفاده از دستمال مرطوب آرايشي يا محلول‌هاي ميسلار واتر است. بايد به آرامي صابون را پاك كرده و هرگز ابروها را به يك سمت (به ويژه سمت مخالف رويش تاراهي ابرو) نكشيد. به هر ترتيب شما بايد مراقبت كنيد كه تار ابروهايتان در اين فرآيند كنده نشود.

همين طور شما مي‌توانيد شستشو با آب و صابون ملايم را نيز امتحان كنيد كه هميشه به خوبي به پاك كردن آرايش زيرسازي يا تكميلي كمك مي‌كند. اما باز هم دقت داشته باشيد كه با شدت و به زور براي پاك كردن صابون از ابروهاي خود اقدام نكرده و اجازه دهيد دماي آب و تماس آن، رفته رفته صابون را پاك كند.


سخن پاياني
با استفاده از صابون ليفت ابرو، مي‌توان كاري كه نخ‌هاي ليفتينگ انجام مي‌دهند را تا حدود زيادي، به شكل خانگي تامين كرد. به اين شكل ضمن آن كه دستكاري دائمي در چهره خود انجام نداده‌ايد، مي‌توانيد به راحتي به ابروهاي خود، فرم بهتري ببخشيد.

 

منبع: ني ني بان

لیفت ابرو طبیعی یک روش زیبایی است که با استفاده از فنون غیر جراحی، ابروهای شما را به شکلی جذاب‌تر و جوان‌تر تغییر می‌دهد. این روش اغلب برای بهبود شکل ابروها، افزایش جلوه چشمان، و بهبود قابلیت ابروها برای افرادی که از ریزش موی ابرو رنج می‌برند، استفاده می‌شود. یکی از روش‌های شناخته‌شده برای لیفت ابرو طبیعی، استفاده از فنونی مانند ماساژ و استفاده از محصولات طبیعی مراقبتی می‌باشد. این روش‌ها به کمک تحریک عضلات، افزایش ترشح کلاژن، و تسهیل جریان خون به ناحیه ابروها، بهبودی طبیعی در شکل و جوانی ابروها ایجاد می‌کنند.

 

لیفت ابرو طبیعی معمولاً روشی ملایم و غیر تهاجمی است که نیاز به زمان بهبودی کمی دارد و باعث بهبودی طبیعی و ظاهر جوانتر ابروها می‌شود. این روش‌ها به‌طور معمول توسط متخصصان زیبایی و آرایشگران ماهر اجرا می‌شوند و ممکن است نیاز به جلسات متعددی داشته باشد تا نتایج مطلوب به دست آید. با این حال، از آنجا که این روش‌ها از مواد طبیعی و فنون غیر جراحی استفاده می‌کنند، خطرات و عوارض جانبی به حداقل می‌رسند و بسیاری از افراد می‌توانند به راحتی از این روش‌ها برای بهبود ظاهر ابروهای خود استفاده کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.