10مزيت طراحي سايت سالن زيبايي

اخبار جديد و به روز جهان

10مزيت طراحي سايت سالن زيبايي

۳۱ بازديد

همانطور كه ميدانيم، يكي از پر رقابت ترين و گسترده ترين صنايع مدرن كه در چندين سال اخير طرفداران زيادي را نيز به خود جلب كرده، سالن هاي زيبايي هستند. سالن‌ هاي زيبايي، يك تجارت بسيار رقابتي هستند كه براي موفقيت در آن، صاحبان سالن‌ ها بايد مهارت‌ ها و شايستگي‌ هاي مختلفي را داشته باشند.
از مهم ترين اين مهارت ‌ها ميتوان به هوش تجاري، هوش بازاريابي، مهارت ‌هاي ارائه خدمات به مشتري و درك آخرين روند ها و فناوري‌ ها در صنعت زيبايي اشاره كرد.

اما علاوه بر تمامي‌ موارد اشاره شده در بالا، يكي ديگر از مهم ترين و اساسي ترين مزيت‌هاي رقابتي در سالن‌ هاي زيبايي، داشت يك وبسايت مناسب و زيبا براي سالن زيبايي مي باشد. با داشتن يك وبسايت خاص و منحصر به فرد براي سالن زيبايي خود، مي ‌توانيد در ميان ديگر رقباي خود به چشم بياييد!

اگر شما نيز به داشتن يك وب سايت براي سالن زيبايي خود مشتاق هستيد، امروز با مقاله اي از آژانس ديجيتال ماركتينگ مهرگان همراه باشيد تا به بررسي همه چيز در مورد طراحي وبسايت سالن زيبايي و مزيت‌ هاي آن بپردازيم.

 

ويژگي‌هاي طراحي سايت سالن زيبايي

همانطور كه ميدانيم، طراحي سايت سالن زيبايي با بقيه سايت‌ ها تفاوت‌ هايي داشته و يك سري نكات در طراحي آن بايد رعايت شوند. از مهم ترين و اصلي ترين ويژگي‌ ها و امكانات طراحي سايت سالن زيبايي مي‌ توان به موارد زير اشاره كرد:

رنگ و تم: به طور كلي، مخاطب اصلي ما در هنگام طراحي سايت سالن زيبايي، بانوان هستند. به همين دليل، اين نوع سايت ‌ها بايد طوري طراحي شوند كه با روحيات خانم ‌ها سازگار بوده و احساس زيبايي را به آن ‌ها منتقل كند.
معرفي آرايشگران و ديگر كارمندان سالن: همانطور كه همه ما مي‌دانيم، يك سالن زيبايي خوب را با نام آرايشگرهاي آن مي ‌شناسند. اگر آرايشگران و كارمندان سالن زيبايي شما محبوبيتي ميان افراد نداشته باشند، بدون شك كار شما براي معرفي و تبليغ سالن خود بسيار سخت تر خواهد شد. بنابراين، پيشنهاد مي‌كنيم نام ونام خانوادگي، و مدارك هركدام از آرايشگر‌هاي خود را در سايت خود درج كنيد تا هم اعتماد افراد را به سمت خود جلب كنيد، و هم از نام كارمندان معروف خود براي مشهور تر شدن كسب و كارتان كمك بگيريد.
 به نمايش گذاشتن مجوز‌ها و گواهينامه‌هاي سالن زيبايي: براي هر خانمي، اصولي و بهداشتي انجام شدن فعاليت‌ هايش داراي اهميت است. با قرار دادن مجوز‌ها و گواهينامه‌ هاي خود در هنگام طراحي سايت سالن زيبايي، اعتماد افراد را به سمت خود جلب مي‌كنيد. هرچه مجوزهاي شما از اعتبار و ارزش بالاتري برخوردار باشند(مانند مجوز‌هاي بين المللي)، قرار دادن آن‌ها در وب سايت نيز با اهميت تر مي‌شود.
قابليت تعيين وقت و رزرو آنلاين: وجود قابليت رزو آنلاين، نه تنها باعث افزايش دقت و راحتي شما در تعيين وقت‌ ها مي ‌شود، بلكه در منظم نشان دادن فعاليت هاي سالن شما نيز نقش مهمي دارد. همچنين، هنگامي كه مشتريان شما ببينند كه مي توانند به صورت آنلاين به تعيين وقت و رزرو بپردازند، شما را به چشم يك بيزنس منظم نگاه مي كنند.
معرفي خدمات: سواي از اينكه چه وب سايتي داشته باشيد، وجود يك بخش خاص براي معرفي خدمات و محصولات، از واجبات كار است. در اين بخش، سعي نكنيد نحوه ارائه خدمات خود را به طور كامل و با جزئيات توضيح دهيد چرا كه باعث شلوغ شدن وب سايت و حوصله سر بر شدن مطالب شما مي شود.

مقالات ديگر: ميكروبليدينگ سعادت اباد
آموزش مشتريان: سعي كنيد يك سري از آموزش‌ هاي كوچك و ساده، كه در خانه قابل انجام هستند را در وب سايت خود قرار دهيد تا هم كار خود را براي خدمات ساده راحت تر كنيد، و هم نشان دهيد كه به كار خود مسلط هستيد.
ريسپانسيو بودن وب سايت: بدون شك، بسياري از مشتريان، خانم‌هاي خانه داري خواهند بود كه تمايل دارند همه كارهاي مجازي خود را با كمك گوشي انجام دهند. اگر سايت شما ريسپانسيو باشد، مشتري مي ‌تواند تمامي‌ كارهايش با وب سايت را در گوشي انجام دهد.

10 مزيت طراحي سايت سالن زيبايي

ديده شدن بهتر: ايجاد يك وب سايت براي سالن زيبايي به شما اين امكان را مي‌ دهد كه با چندين برابر سرعت بيشتر از روش‌هاي سنتي، ديده شويد. حضور شما در فضاي آنلاين باعث مي‌ شود تا ديگران راحت تر بتوانند شما و خدمات شما را ببينند و با كار شما آشنا شوند.
تقويت فرايند‌هاي ارتباط با مشتريان: دسترسي راحت تر مشتريان به شما از طريق فضاي وب سايت، ميزان دلبستگي آنان به شما و فعاليت شما را افزايش مي‌دهد.
كاهش هزينه‌ها: با كمك وب سايت، ديگر لازم نيست براي تبليغات و يا ارتباط با مشتريان فعلي خود، از روش‌ها و تكنيك‌هاي گران قيمت تبليغاتي استفاده كنيد.
تقويت برنديگ: با كمك وب سايت، به راحتي مي‌توانيد اهداف و نقاط قوت خود را به مشتريان خود نشان دهيد.
افزايش سرعت و بازدهي تبليغات: امروزه و با كمك وب سايت‌ها، براي رساندن پيام خود به مشتريان، تنها به يك وب سايت و اينترنت نياز داريد! پس منتظر چه هستيد!
راحت تر كردن برنامه ريزي: داشتن يك وب سايت مي‌ تواند با خودكار كردن فرآيندهاي خاص، مانند درخواست خدمات مشتري و پردازش سفارش، در وقت شما صرفه جويي كند و برنامه ريزي هاي شما را آسان تر كند. ديگر دوران نوشتن نام مشتريان بر روي كاغذ به پايان رسيده است!
افزايش اعتماد سازي: داشتن يك وب سايت كامل و بي نقص به مشتريان شما نشان مي‌دهد كه شما يك سالن حرفه اي هستيد و در مورد كسب و كار خود جدي و حرفه اي عمل مي‌كنيد.
جمع آوري اطلاعات ارزشمند: از يك وب سايت مي ‌توان براي جمع آوري اطلاعات در مورد مشتريان و علايق آنها استفاده كرد. اين مي ‌تواند به شما كمك كند تا با درخواست‌هاي مشتريان بيشتر آشنا شويد و مهارت هاي خود را بهبود دهيد.
اطلاع رساني بهتر: با كمك يك وب سايت منظم و كامل، مي ‌توانيد هر نوع تغيير برنامه و يا بهبود وضعيت سالن را اطلاع رساني كنيد، بدون آن كه نياز باشد بابت آن هزينه خاصي بپردازيد.
جذب مشتريان بيشتر: در انتها نيز، وجود تمامي مزيت‌هاي بالا، در نهايت باعث مي‌شود تا مشتريان شما نيز به شما احترام بگذارند و ديگران را نيز به استفاده از خدمات شما ترويج كنند.
اگر شما نيز بعد از خواندن اين مطلب، تصميم به سفارش ساخت وب سايت براي سالن زيبايي خود گرفته ايد، بايد گفت كه در حالت كلي، مراحل سفارش ساخت سالن زيبايي در مجموعه مهرگان به صورت زير است:

انتخاب هدف و قصد خود از طراحي وب سايت
تماس با كارشناسان و توضيح نياز خود به صورت شفاف و كامل
بررسي نياز‌هاي شما توسط متخصصان
ارائه قيمت حدودي براي طراحي وب سايت
شروع فرايند طراحي و انتخاب قالب مورد نياز براي طراحي
ارائه نسخه اوليه به مشتري براي تائيد
اتمام فرايند طراحي سايت سالن زيبايي
بررسي سايت توسط كارفرما و انجام ويرايش ‌هاي نهايي
اتمام كار و ارائه سايت كامل شده به كارفرما
در آخر، اگر قصد داشته باشيد تا وب سايت خود را به روز و كارآمد نگه داريد و نياز به خدمات بهينه سازي سايت داشتيد، باز هم مي ‌توانيد از مهرگان كمك بگيريد.

منبع: https://www.khabarfoori.com/

لیست بهترین سالن زیبایی تهران

برای انتخاب یک سالن زیبایی حرفه‌ای و باکیفیت باید فاکتورهایی را مد نظر قرار داد که در این متن به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. پیش از آن نوبت به معرفی چند مورد از بهترین سالن‌های زیبایی فعال در تهران می‌رسد. برای شناخت بهترین سالن زیبایی تهران با ما همراه باشید. برای معرفی بهترین سالن زیبایی تهران آماده‌اید؟

حالا که با ویژگی‌های بهترین سالن زیبایی تهران آشنا شدید، وقت آن است که سراغ معرفی بهترین سالن زیبایی تهران برویم. به همین جهت لیستی تنظیم کرده‌ایم که می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی و کمی جستجو در خدمات و در عین حال با در نظر گرفتن سلیقه خود، بهترین را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. راستی فراموش نکنید این لیست بر اساس چیدمان خاصی طبقه‌بندی نشده و همه موارد جزو بهترین‌ها هستند. ویتامین برای زیبایی پوست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.