تاج گل اروپايي به بازار آمد! سفارش با ارسال فوري و بهترين قيمت

۳۳ بازديد

تاج گل اروپايي به بازار آمد! سفارش با ارسال فوري و بهترين قيمت
تاج گل اروپايي نمونه اي از انواع تاج گل ولي با ديزاين و گل آرايي متفاوت است كه تيم گل فروشي رضوان اين دسته از محصولات خود را با قيمتي مناسب عرضه و سفارش تاج گل مراسم ترحيم و خريد تاج گل اينترنتي با مدل مدرن و لوكس اروپايي براي شما مشتريان عزيز فراهم ميكند
تاج گل اروپايي با قيمت ويژه در مدل هاي جديد
تاج گل اروپايي نمونه اي از انواع تاج گل ولي با ديزاين و گل آرايي متفاوت است كه تيم گل فروشي رضوان اين دسته از محصولات خود را با قيمتي مناسب عرضه و سفارش تاج گل مراسم ترحيم و خريد اينترنتي تاج گل اينترنتي با مدل مدرن و لوكس اروپايي براي شما مشتريان عزيز فراهم ميكند . خريد تاج گل بصورت آنلاين يكي از خدمات گل فروشي رضوان مي باشد كه با راه اندازي فروش اينترنتي تاج گل با به صرفه ترين و ارزان ترين قيمت ، آمادگي خود را جهت پذيرش سفارش تاج گل و ارسال رايگان آن در شهر تهران ، خدمت شما عزيزان اعلام مي داريم.

فروش و خريد تاج گل ترحيم و يا تاج گل براي عرض تبريك بصورت اينترنتي با اين هدف راه اندازي شده است تا در وقت و هزينه شما مشتريان گرامي صرفه جويي شود تا در صورتي كه تمايل داشته باشيد سفارش خود را بصورت آنلاين ثبت كرده و تاج‌گل ها بدون حضور شما و با نهايت دقت و توجه حمل و تحويل مقصد داده شده و پيام تسليت يا تبريك شما به گيرنده اعلام شود.

تاج گل جهت مراسم هاي متفاوت و گوناگوني سفارش داده مي شود. در گل فروشي ها عموما براي مراسم ترحيم و سوگواري و يا مراسم عروسي و افتتاحيه سفارشات بيشتر است.ما براي شما نمونه هاي متنوع و زيبايي از انواع تاج گل و پايه گل اروپايي را در نظر گرفته ايم كه نسبت به سليقه و بودجه شما گل آرايي و تزيين ميشوند.

تاج گل اروپايي و مدرن به علت ديزاين متفاوت با مدل هاي ديگر تاج گل و گل آرايي هنرمندانه آن ، استقبال و فروش بيشتري دارد كه دليل آن هم سادگي و در عين حال شيك بودن و قيمت بسيار مناسب نسبت به چيدمان و تعداد گل هاي استفاده شده در تاج گلهاست.

تاج گل فروشي رضوان با بهترين قيمت انواع تاج گل اروپايي را كه مناسب مراسم ترحيم و ختم و همچنين براي همايش ها و مراسمات و غرفه آرايي نمايشگاه بوده به شما مشتريان عزيز عرضه مي كند.

بهترين و پرفروش ترين تاج گل ترحيم اروپايي و پايه گل تبريك مدرن جهت عرض تسليت و يا شادباش را به همراه قيمت و عكس در ادامه قرار داديم تا انتخاب و خريد تاج گل راحت تري داشته باشيد :

 پايه گل اروپايي مجلل خاص و شيك گل فروشي رضوان (rezvanflower.ir) تاج گل فوق العاده جهت ابراز همدردي شما

گل هاي استفاده شده در اين تاج گل اروپايي عبارتند از : گل ليليوم, گل داوودي

گل هاي ليليوم استفاده شده در اين تاج گل باعث زيبايي اين تاج گل شده است و همچنين زيبايي و پر پشتي گل داوودي زيبايي حلقه گل را بيشتر كرده است .

گل هاي استفاده شده : گل ليليوم و گل داوودي

مشخصات :

يك طبقه

ارتفاع يك متر و 40 سانت

پايه فلزي
تاج گل ختم اروپايي گرد

تاج گل ختم اروپايي گرد شماره 175 از خاص ترين نمونه هاي تاج گل ختم گرد جديد كه بعنوان تاج گل اروپايي نيز شناخته مي شود و مناسب براي عرض تسليت در مراسم ترحيم و عزاداري مي باشد. پايه گل ترحيم گرد و شيك كه انتخاب افراد خاص پسند است با گل آرايي منحصر به فرد و هنرمندانه اي توسط گل فروشي رضوان تقديمتان خواهد شد. گل آرايي حلقه اي و باشكوه اين پايه گل ختم توجه همگان را به خود جلب خواهد كرد. تاج گل فروشي رضوان اين پايه گل ترحيم را با قيمت ارزان و مقرون به صرفه نسبت به بازار گل و همراه با ارسال رايگان به آدرس مورد نظرتان تقديم خواهد كرد.

در اين پايه گل مراسم ختم بيشتر گلهاي به كار رفته به رنگ سفيد و روشن انتخاب شده اند كه باعث مي شود نمايي مليح و عرفاني داشته باشد و تركيب گل رز زرد در كنار باقي گلها جلوه كار را دو برابر نمايان مي كند.

گل هاي استفاده شده : گل داوودي – گل ژربرا – گل رز

مشخصات :

يك طبقه

ارتفاع 130-150 سانتي متر

پايه فلزي

مقالات ديگر: تشريفات ترحيم پونك
سفارش تاج گل ترحيم لوكس – شماره 205

تاج گل اروپايي براي عرض تسليت كه به شكل متفاوت و خاص بصورت حلقه گل ، گل آرايي شده يكي از پر طرفدارترين نمونه هاي تاج گل مراسم ختم است كه با قيمت مناسب در تاج گل فروشي اينترنتي رضوان عرضه مي شود.

در اين حلقه گل زيبا، گل هاي داوودي سفيد به شكل گرد بر روي اين پايه گل به صورت كاملا فشرده و حجيم چيده شده اند.سمت راست اين پايه گل اروپايي با تركيب گلهاي رز و ليليوم سفيد مزين شده است و اين گلها به شكل آبشاري و انباشته در اين قيمت گل آرايي و ديزاين مي شوند تا نمايي چشمگيرتر و خاص تر به اين تاج‌گل ببخشند.استفاده از گل ليليوم به علت درشت بودن در اكثر تاج گلها مرسوم است تا باعث شود فضاي پايه گل زيباتر و حجيم تر به نظر بيايد.

گل هاي استفاده شده : گل داوودي ، گل رز ، گل ليليوم

مشخصات :

حلقه گل يك طبقه

ارتفاع يك متر و 50 سانتي متر

پايه فلزي

تاج گل تبريك مدل اروپايي و شيك گل فروشي رضوان كه به شكل قلب با استفاده از گل رز هلندي قرمز خوشرنگ و درشت و همچنين گل زنبق ، گل آرايي و برگ آرايي شده است . اين تاج گل اروپايي رز جلوه اي بسيار متفاوت و خاص دارد كه تكراري نبوده و چشم همگان در هر مجلس و مراسمي به اين پايه گل خيره خواهد ماند.اين تاج گل رز بسيار شكيل و منحصر به فرد است بطوري كه شكوه خاصي به مجلس شما خواهد داد.

 

گل هاي استفاده شده : گل رز – گل زنبق

مشخصات :

يك طبقه

ارتفاع يك متر و 40 سانتي متر

پايه فلزي

پيشنهاد خريد مجموعه تاج گل اروپايي مراسم ترحيم

يكي از رسوم مهم ايرانيان تقديم تاج گل به بازماندگان شخص درگذشته به نشانه يادبود و بزرگداشت است كه مي‌تواند احساسات شما را به سادگي نسبت به وي بيان كند.همچنين از مهمترين برنامه هاي در نظر گرفته شده براي اموات، مجالس يادبود مي باشد كه تحت عنوان مجالس سوم، هفتم، چهلم و سالگرد تعريف شده است.

پيشنهاد ما به شما اينست كه با انتخاب مجموعه گل فروشي رضوان (rezvanflower.ir) كه تركيبي از گل هاي گلايل، زنبق و گل رز است خاطره اي زيبا و خوش براي اداي احترام به بازماندگان رقم بزنيد.اين مجموعه تركيبي از تاج گل ، پايه گل و سبد گل ترحيم بسيار خاص و شيك مي باشد و مجلس ترحيم شما بي نهايت باشكوه و زيباتر خواهد شد. جهت سفارش خريد تاج گل از سايت ما بازديد نماييد.

 

منبع: سايت اعتدال

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.