نيروي زميني بايد خودش را براي جنگ‌هاي آينده آماده كند

۱۴ بازديد

سردار تشكري با بيان اينكه نيروي زميني بايد خود را براي جنگ‌هاي آينده آماده كند، گفت: امروزه روش‌هاي نبرد در حال تغيير است و استفاده از پهپاد و جنگ الكترونيك حوزه‌هاي جديدي است كه بايد به آن‌ها توجه كرد

به گزارش ايلنا، سردار سرتيپ محمود تشكري دبير اشراف ستادكل نيرو‌هاي مسلح صبح امروز (چهارشنبه) در دوازدهمين جشنواره مالك اشتر نيروي زميني ارتش در سخناني اظهار داشت: امروز در صحنه‌هاي تقابل با دشمنان يكي از پايه‌هاي اصلي قدرت نيرو‌هاي مسلح هستند.

مقالات بيشتر:ظروف كرايه سعادت آباد

سردار تشكري در ادامه افزود: در نيرو‌هاي مسلح نيرو‌هاي زميني نقش محوري بر عهده دارند. سال گذشته رهبر انقلاب اسلامي تاكيد كردند كه نيرو‌هاي زميني تثبيت كننده و به نوعي پايان دهنده جنگ‌ها هستند.

وي ادامه داد: مجموعه نيروي زميني ارتش امروزه در شرايط فعلي از يك مجموعه ارزشمندي برخوردار است كه نشاط و تحرك خوبي در آن ديده مي‌شود.

دبير اشراف ستادكل نيرو‌هاي مسلح عنوان كرد: بر اساس ابلاغ رهبر انقلاب اسلامي نيرو‌هاي مسلح دو ماموريت پيشروندگي و پيشبرندگي را دارند. تعبير ايشان اين است كه حوزه پيشروندگي به معناي ساخت دروني سازمان است تا بتواند در حوزه پيشبرندگي فعاليت كند.

وي تصريح كرد: در اين روند سرمايه انساني مزيت رقابتي ما در نيرو‌هاي مسلح است. در دفاع مقدس هم مزيت نسبي ما منابع انساني ما بودند و آنچه نقش ما را برجسته مي‌كرد همين موضوع بود. سرمايه انساني ما در نيرو‌هاي مسلح بسيار ارزشمند هستند كه بايد بخوبي از آن‌ها مراقبت كرد. امروز‌ه نيرو‌هاي مسلح ما و بخصوص نيروي زميني ارتش از فرماندهان و كاركنان توانمند و با اعتقاد برخوردار است. چند سالي هم است كه در جشنواره مالك اشتر در سطح نيرو‌هاي مسلح نيروي زميني ارتش حائز رتبه‌هاي برتر بوده است.

سردار تشكري با بيان اينكه روحيه جهادي، بسيجي و تعاملي در تمام نيروي زميني ساري و جاري است، گفت: كار‌هاي جديد و نوآورانه‌اي هم در حوزه فرهنگي در سطح نيرو انجام شده، اما بايد عمق بخشي اين فعاليت‌ها بالا برود.

دبير اشراف ستادكل نيرو‌هاي مسلح عنوان كرد: ارتقا توان و آمادگي رزم نيرو هم پيشرفت بسيار خوبي داشته است. همچنين كار اطلاعات برون مرزي خوبي هم در سطح نيروي زميني ارتش انجام شده و اين نيرو تجهيزات خوبي هم براي اين امر فراهم كرده است.

سردار تشكري گفت: در حوزه معيشت كاركنان، نيروي زميني ارتش هم اقدامات بسيار مشهودي انجام داده است و علي‌رغم همه مشكلات مالي امير حيدري با استفاده از منابع موجود كار‌هاي بسيار ارزشمند و جهادي انجام دادند كه آثار آن در حال نمايان شدن است.

وي ادامه داد: فعاليت نيرو در حوزه بهينه‌سازي و نگهداري و تعميرات تجهيزات هم اقدامات بسيار خوبي است. هوانيروز ارتش هم در حوزه ارتقا توان نگهداري و تعميرات تجهيزات گام‌هاي خوبي برداشته است كه در گزارش‌هاي اشراف هم به آن‌ها اشاره شده است.

 

دبير اشراف ستادكل نيرو‌هاي مسلح عنوان كرد: نيروي زميني بايد خودش را براي جنگ‌هاي آينده آماده كند. امروزه روش‌هاي نبرد در حال تغيير است و استفاده از پهپاد و جنگ الكترونيك حوزه‌هاي جديدي است كه بايد به آن‌ها توجه كرد

مقالات ديگر:محضر ازدواج با قيمت مناسب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.