زمينه اشتغال پايدار ايثارگران و فرزندان آنها فراهم شود

۱۰ بازديد

گام خبر: فرماندار گناوه گفت: اشتغال در نظر گرفته شده براي اين ايثارگران، خانواده‌ها و فرزندان آنها بايد پايدار باشد و زمينه اشتغال پايدار و متناسب با شأن اين خانواده‌ها فراهم شود.

به گزارش گام خبر،محمد تقي صفري شنبه شب در نشست كارگروه اشتغال و كاريابي ايثارگران شهرستان گناوه، تكريم خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران را تكليف همه مردم و مسئولان دانست و اظهار داشت: نظام مقدس جمهوري اسلامي با اهدا خون هزاران شهيد به ثمر نشسته است و همه ما مديون اين ايثارگري‌ها و جانفشاني‌هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران و خانواده‌هاي آنها هستيم لذا خدمتگزاري به اين قشر و ايجاد فرصت‌هاي شغلي براي فرزندان آنها بايد به عنوان يك وظيفه مورد توجه قرار داشته باشد.

به نوشته مهر؛ فرماندار گناوه با اشاره به اينكه يكي از مهمترين دغدغه‌هاي خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران، اشتغال فرزندانشان است افزود: قوانين مربوط به حمايت از ايثارگران و اشتغال فرزندان آنها نيازمند توجه بيشتر است و تحقق خواسته‌هاي اين قشر در اين قوانين بايد در نظر گرفته شود.

مقالات بيشتر:ظروف كرايه تهران

وي بيان كرد: قوانين واضح و صريح براي حمايت از اشتغال ايثارگران بايد در كشور مصوب شود و مشكلات اخذ مجوزها كه امروز در پيش و خم ادارات وجود دارد حل شود.

وي تصريح كرد: وام‌ها و تسهيلات در نظر گرفته شده براي خوداشتغالي ايثارگران بايد متناسب با نياز براي راه اندازي شغل مناسب باشد تا بتوانند بدون دغدغه از آن استفاده كنند.

فرماندار گناوه گفت: خانواده‌هاي معظم ايثارگران داراي جايگاه و مقام والا و از كرامت نفس و شخصيت و بزرگواري بالايي برخوردار هستند و نبايد در بهره مندي آنها از مزاياي در نظر گرفته شده قانوني كه كمترين حق آنها و وظيفه ما در برابر آنها است، خللي يا كوتاهي ايجاد شود.

وي خاطرنشان كرد: اشتغال در نظر گرفته شده براي اين خانواده‌ها و فرزندان آنها بايد پايدار باشد و زمينه اشتغال پايدار و متناسب با شأن اين خانواده‌ها فراهم شود.

صفري با تاكيد بر اينكه كارهاي فرهنگي، ديني نيز براي فرزندان ايثارگران بايد مدنظر باشد و مراكز فرهنگي ويژه ايجاد شود گفت: كادرسازي مناسب با شناسايي نيروها از بين جوانان شايسته براي تصدي امور و با آينده نگري انجام شود.

وي موضوعات درمان ايثارگران و تعيين ميزان ايثارگري، كميسيون جانبازي را از ديگر دغدغه‌هايي بيان كرد كه بايد به جد پيگيري و حل شود.

مقالات ديگر:آرايشگاه زنانه پرديس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.