سردار اشتري: پليس در حوزه عفاف و حجاب از هيچ تلاشي دريغ نكرده است

۱۲ بازديد

فرمانده انتظامي كل كشورگفت: مجموعه فراجا كار خود را در حوزه عفاف و حجاب با برنامه‌ريزي شروع كرده و در اين زمينه با جريان‌هاي سازمان‌يافته هم در فضاي مجازي و هم در اماكن و معابر برخورد كرده است البته بيشتر به دنبال باندها و شبكه‌ها هستيم كه همكاران ما در اين زمينه اقدامات خوب و ارزنده‌اي را انجام داده‌اند.

سردار اشتري: پليس در حوزه عفاف و حجاب از هيچ تلاشي دريغ نكرده است

به گزارش خبرگزاري فارس از اراك سردار حسين اشتري در ديدار نماينده ولي فقيه در استان مركزي ضمن تسليت شهادت امام سجاد (ع) و ايام سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين (ع) با اشاره به اينكه ارتقاي امنيت اخلاقي نياز جامعه است، بيان داشت: يكي از وظايف اصلي پليس مقابله با ناهنجاري‌هاي حوزه امنيت اخلاقي و حفظ و ارتقاي شأن اين مهم در جامعه است.

مقالات بيشتر:تشريفات مجالس غرب تهران

وي با بيان اينكه بر اساس مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي ۳۰ دستگاه در امر عفاف و حجاب دخالت دارند خاطرنشان كرد: همكاران ما در مجموعه پليس كشور اقدامات خوبي را در اين زمينه انجام داده‌اند و خواستار كمك ساير دستگاه‌هاي دخيل در اين امر هستيم.

فرمانده انتظامي كل  كشور افزود: پليس هيچ‌وقت كار را تعطيل نكرده و با برنامه‌ريزي مدون و تلاش، همكاران در اين حوزه از هيچ كوششي دريغ نكرده است.

اشتري ادامه داد: مجموعه فراجا كار خود را در حوزه عفاف و حجاب با برنامه‌ريزي شروع كرده و در اين زمينه با جريان‌هاي سازمان‌يافته هم در فضاي مجازي و هم در اماكن و معابر برخورد كرده است البته بيشتر به دنبال باندها و شبكه‌ها هستيم كه همكاران ما در اين زمينه اقدامات خوب و ارزنده‌اي را انجام داده‌اند.

وي به همكاري برخي از دستگاه‌هاي دخيل در امر عفاف و حجاب با پليس در اين زمينه اشاره كرد و گفت: البته در اقدامات ميداني پليس بهتر و قوي‌تر عمل كرده است.

فرمانده كل انتظامي كشور ابراز اميدواري كرد: با اجرايي شدن مصوبه شوراي عالي فرهنگي در حوزه برخورد با متخلفان عفاف و حجاب و استفاده از محدوديت‌هاي اجتماعي براي افراد متخلف و هنجارشكن از بازدارندگي خوبي برخوردار شود.

اشتري به اقدامات ارزنده پليس در حوزه‌هاي ديگر امنيتي در سطح كشور اشاره و بيان داشت: در بحث امنيت اجتماعي، برخورد با اراذل و اوباش، جمع‌آوري معتادان و دستگيري موادفروشان و همچنين برخورد با سارقان به صورت شبانه‌روزي در تلاشيم، اگرچه مسئله اقتصادي تاثير بسزايي دارد اما هزينه‌هاي جرم پائين است و بازدارندگي برخوردار نيست.

وي از ارائه خدمات به شهروندان در خصوص اربعين حسيني (ع) خبر داد و اظهار داشت: ۳۰ هزار نفر از همكاران ما در مجموعه پليس به صورت شبانه‌روزي مشغول خدمات‌رساني به زائران براي ارائه به موقع گذرنامه و تأمين امنيت در مرزها هستند.

فرمانده كل انتظامي كشور همچنين به رضايتمندي مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) و مردم از پليس در تأمين امنيت جامعه اشاره كرد و افزود: بر اساس نظرسنجي‌هاي صورت گرفته پليس به لحاظ كسب رضايتمندي شهروندان از رتبه خوبي برخوردار است.

 

اشتري خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه استان مركزي به لحاظ تعدد شركت‌ها و كارخانجات توليدي و مشكلات كارگري با تجمعات و اعتراضات زيادي روبه رو بوده و همچنين به دليل معبر بودن بسياري از محموله‌هاي كالاي قاچاق و مواد مخدر  از اين استان عبور  مي‌كنند، اما با تلاش‌هاي صورت گرفته فرمانده و مجموعه انتظامي استان به لحاظ امنيتي از رتبه خوبي در كشور برخوردار است.

كاركنان انتظامي همانند ساير نيروهاي مسلح يكپارچه براي تحكيم و پاسداري از امنيت با هر نا مني مقابله مي‌كنند

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر اراك در ديدار فرمانده كل انتظامي كشور گفت: كاركنان انتظامي همانند ساير نيروهاي مسلح يكپارچه براي تحكيم و پاسداري از امنيت با هر ناامني مقابله مي‌كند.

آيت‌الله قربانعلي دري‌نجف‌آبادي در اين ديدار ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گران‌قدر انقلاب اسلامي به خصوص شهداي عرصه نظم و امنيت بيان داشت: شهداي نيروي انتظامي با تلاش و شجاعت، به مقابله با ضدانقلاب و افراد فاسد و تبهكاران خائن رفتند و با مجرمان و هنجارشكنان در همه عرصه‌ها مقابله كردند تا به فيض شهادت نائل آمدند.

وي با اشاره به اينكه كاركنان انتظامي همانند ساير نيروهاي مسلح يكپارچه براي تحكيم امنيت و حفظ و پاسداري از امنيت با هر ناامني مقابله كرده و مردانه ايستاده‌اند خاطرنشان كرد: اميدواريم نيروي انتظامي بيش از گذشته در اين عرصه موفق باشد.

نماينده ولي فقيه در استان مركزي با تأكيد بر همراهي و همكاري همه دستگاه‌ها و مردم با پليس در تأمين امنيت جامعه به عنوان مهمترين دغدغه فرهنگي و اجتماعي افزود: همه موظفيم در كنار نيروي انتظامي براي تحقق اهداف امنيتي كشور تلاش كنيم.

دري‌نجف‌آبادي با بيان اينكه دشمن با عده‌ قليل خود و با در دست داشتن رسانه‌هاي مختلف قصد ضربه وارد كردن به پيكره امنيتي كشور را دارد و با تمام وجود هجمه وارد مي‌كند خاطرنشان كرد: مسئولان و مردم در كنار پليس اين هجمه‌ها را خنثي و هر كسي در هر مسئوليتي با شيوه‌هاي حكيمانه در حوزه عفاف و حجاب وظيفه خود را به خوبي انجام دهد.

وي با بيان اينكه عدم رعايت عفاف و حجاب مقابله با اسلام است و حقيقت اين است كه انقلاب اسلامي به بركت خون شهدا شكل گرفته است خاطرنشان كرد: بيگانگان در تلاش هستند كه اين حقيقت ارزشمند را از بين ببرند.

نماينده ولي فقيه در استان مركزي در پايان تصريح كرد: همه اقشار جامعه به دور از سلايق شخصي مكلف به حمايت از قانون عفاف و حجاب مي‌باشند چراكه با خلل در اين عرصه به كرامت جامعه و خانواده  لطمه وارد مي‌شود.

مقالات ديگر:سالن عقد شيك تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.