گزارش‌ مراجع رسمي درباره مهسا اميني منتشر شده و جاي ابهام نيست

۱۴ بازديد

سخنگوي قوه قضاييه گفت: گزارش‌ مراجع رسمي درباره مهسا اميني منتشر شده و جاي ابهام نيست.

مقالات بيشتر:شيشه بري الهيه

مسعود ستايشي در نشست خبري خود با رسانه‌ها گفت: امروز از هم گسيختگي مسلمانان در اثر فراموشي دستورات موكد رسول اكرم (ص) صورت گرفته است، چنانكه پيوستگي برخي از دولت هاي اسلامي با دشمنان باعث ضربات بدون جبران به پيكره امت اسلامي شده است.

وي افزود: نيازمندي فعلي امت اسلامي براي تمسك به اخلاق حسنه، امانتداري، صدق گفتار و شيوه حكومت داري خاتم الانبيا از جمله بسط عدالت است.

ستايشي ادامه داد: امروز مطالبه مرزبندي و جبهه گيري با دشمنان رسول الله از جمله امريكا توسط دولت هاي اسلامي مطالبه منطقي ملت هاي مسلمان است كه بايد به آن پاسخ داده شود لذا اميد داريم هفته وحدت سرآغازي براي تجلي وحدت باشد.

وي با اشاره به وقايع پس از مرگ مهسا اميني گفت: هر آنچه كه در اين زمينه تاكيد شود براي روشن شدن اذهان افراد جامعه موثر است‌. ما مجددا با خانواده ايشان ابراز همدردي مي كنيم و به كليه كساني كه در اين حوادث اخير صدماتي ديدند و مشكلاتي برايشان پيش آمد مي گوييم جامعه اسلامي و حكومت اسلامي و رافت و محبت و توجه به جامعه است و براي همه كساني كه نااگاهانه به ميدان آمدند ارزوي رفع مشكل و سلامت را داريم. توجه داريد عده اي در اين ايام توسط اراذل و اوباش و بي توجه به حاكميت مورد تعرض واقع شدند و افرادي براي حفظ جان و مال مردم به ميدان آمدند و دفاع كردند. اينكه بگوييد نيروي انتظامي بودند مي گويم كه آنها از خود مردم بودند كه دفاع كردند.

ستايشي تصريح كرد: الان صحنه شفاف و روشن است و جايي براي ابهام نيست و گزارش‌هاي علمي از سوي مراجع رسمي (سازمان پزشكي قانوني) نسبت به موضوع خانم مهسا اميني منتشر شده است‌.

وي ادامه داد: نسبت به اعلام نظريه پزشكي قانوني بعضي ها تقاضايي مطرح كرده بودند كه زودتر مطرح شود اما ديديد كه قوه قضاييه با دقت و براساس وعده اي كه داده بود دقت را فداي سرعت نكرد و با تمسك به خرد جمعي و تشكيل يكي از بي نظيرترين و قوي ترين سطح كميسيون هاي تخصصي با حضور ۱۹ از صاحب نظران رشته هاي مختلف در اين عرصه و با اختصاص وقت موسع و با مداقه موضوع را بررسي كردند و هيچ گزارشي نبود كه مطرح نشده باشد و چيزي كه مغفول باشد در اين قصه ديده نشد.

ستايشي تاكيد كرد: نهايتا نظريه پزشكي قانوني منتشر شد. گزارش شفاف و روشن و در كمال صداقت به آگاهي افكار عمومي رسيد و براي دستگاه قضايي رعايت عدالت حد و مرزي ندارد و قوه قضاييه محل تظلم خواهي عموم افرادي است كه از اين ناحيه متضرر شدند. كساني كه ظلمي به ملت وارد كردند بايد عملكرد خود را جبران كنند.

وي تاكيد كرد: ظلم بزرگ به مردم از سوي دشمنان و اصحاب داخلي آنان صورت گرفت كه به طور قطع قابل پيگرد است. قوه قضاييه پيرو فرامين رهبري بيانيه‌اي به ملت ايران تقديم كرد و گفتيم قائل به دسته بندي متهمان در اين زمينه هستيم و از كساني كه عناصر اصلي هستند و زمينه ساز بودند، نمي گذريم ولي كساني كه احساسي بودند و هيجاني عمل كردند و با تحريك صورت گرفته وارد ميدان شدند و مرتكب قتل و جنايت نشدند، قطعا با رافت اسلامي با آنها برخورد خواهد شد.

 

سخنگوي قوه قضائيه تصريح كرد: هجمه رسانه‌اي و سياسي از سوي رسانه‌هاي بيگانه و دعوت به آشوب و اغتشاش و آشوب طلبي و كشته سازي و درگير كردن مردم يكي از بزرگترين ظلم‌هايي بود كه عليه ملت ايران صورت گرفت و بايد تا استيفاي حقوق مردم ايران، پيگيري شود.

مقالات بيشتر:دفتر ازدواج نازي آباد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.