بايدن: از واكنش‌ها به فوت مهسا اميني حيرت كردم/ در كنار زنان ايران ايستاده‌ام

۱۳ بازديد

خبرآنلاين:ايسنا نوشت: رئيس جمهور آمريكا كه به سياست فشار حداكثري عليه ايران ادامه داده با دخالت در امور داخلي كشورمان مدعي شد كه در كنار زنان ايران ايستاده است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، جو بايدن رئيس جمهور آمريكا در ادامه مداخلات واشنگتن در امور داخلي ايران بار ديگر به حمايت از ناآرامي‌هاي اخير در ايران پرداخت و گفت كه از ميزان واكنش ايراني‌ها به فوت مهسا اميني حيرت‌زده شده است.

بايدن كه در يك جلسه در دانشگاهي در كاليفرنيا سخنراني مي‌كرد، همچنين مدعي شد كه اين اتفاق چيزي را در ايران بيدار كرده است كه تا مدت‌هاي بسيار بسيار طولاني خاموش نخواهد شد.

مقالات بيشتر:تشريفات مجالس غرب تهران

وي در ادامه اظهارات مداخله‌جويانه خود تاكيد كرد كه ايالات متحده در كنار زنان ايران ايستاده است.

بنابر اين گزارش، در ميان افراد حاضر در اين جلسه تعدادي ايراني نيز حضور داشتند كه پلاكاردهايي با شعارهاي مرتبط با حوادث اخير در ايران در دست داشتند. رئيس جمهور آمريكا خطاب به آنها گفت: از شما به دليل صحبت كردن تشكر مي‌كنم.

وي به تكرار ادعاهاي واشنگتن عليه كشورمان پرداخت و با اعلام حمايت از حقوق زنان از دولت ايران خواست تا به آنچه سركوب اعتراضات در ايران عنوان كرد، پايان دهد.

به گزارش ايسنا، دولت و مقامات آمريكايي در روزهاي اخير به شدت تلاش كرده‌اند به بهانه‌هاي مختلف و از هر طريقي كه مي‌توانند به ناآرامي‌ها در ايران دامن بزنند و از اغتشاشات در كشورمان و ايجاد خشونت حمايت كرده‌اند.

رئيس جمهور آمريكا پيشتر نيز در بيانيه‌اي ضمن اعلام حمايت از اين ناآرامي‌ها گفته بود كه ايالات متحده تحريم‌هايي را عليه افرادي كه به ادعاي او در سركوب اعتراضات دخيل هستند، اعمال خواهد كرد.

مقالات ديگر:قيمت ايمپلنت دندان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.