عمليات فوق سري پليس ايران در كشور همسايه

۱۵ بازديد

رئيس پليس بين‌الملل فراجا از اشرافيت اطلاعاتي و توان بالاي عملياتي پليس بين‌الملل در رهايي گروگان و دستگيري آدم‌ربايان در يكي از كشورهاي همسايه خبر داد.

ركنا: سردار هادي شيرزاد رئيس پليس بين‌الملل فراجا اظهار كرد: در پي كسب خبري مبني بر ربايش يك نفر با هويت معلوم در يكي از كشور‌هاي همسايه توسط افرادي ناشناس، پيگيري موضوع به‌صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس بين‌الملل فراجا قرار گرفت.

مقالات بيشتر:برگزاري مراسم ختم

وي افزود: پس از انجام تحقيقات و با تشكيل حلقه همكاري بين پليس بين‌الملل فراجا، پليس آگاهي فراجا و افسر رابط پليس بين‌الملل مستقر در آن كشور مشخص شد وي از وضعيت نامطلوب و تحت شكنجه‌هاي رواني و جسمي قرار دارد.

سردار شيرزاد تصريح كرد: با تلاش مأموران و اقدامات و تحقيقات گسترده پليسي و پس از هماهنگي‌هاي به عمل آمده با وزارت امور خارجه و همكاري خوب افسر رابط پليس بين‌الملل فراجا و پليس آن كشور، آدم ربايان دستگير و گروگان آزاد شد.

رئيس پليس بين‌الملل فراجا با بيان اينكه شناسايي و دستگيري متهمان بين‌المللي در دستور كار پليس بين‌الملل فراجا قرار دارد، خاطرنشان كرد: پليس بين‌الملل فراجا با متهمان بين‌المللي با قاطعيت برخورد و اجازه جولان به آن‌ها را نخواهد داد.

مقالات ديگر:ايمپلنت اقساطي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.