حتي شربت سرماخوردگي و آنتي هيستامين نداريم

۱۱ بازديد

برترين ها:نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: علي‌رغم هشدارهاي داده شده، عدم مديريت به هنگام درون و برون‌سازماني منجر به وضعيت كنوني شده است. همه ما بايد از مردم عذرخواهي كنيم كه امروز حتي يك شربت ساده سرماخوردگي و آنتي هيستامين در دسترس نيست و مردم با مشكل مواجه هستند.

همشهري آنلاين: عبدالحسين روح‌الاميني در  جلسه علني امروز مجلس شوراي اسلامي و در جريان بررسي گزارش كميسيون بهداشت پيرامون اجراي طرح داروياري و علت كمبود دارو در بازار بيان كرد: بنده به عنوان دانشجوي ۴۴ ساله حوزه داروسازي و معلمي كه بيش از ۳۰ سال در اين حوزه تدريس داشته است بايد بگويم كه صنعت داروسازي يكي از پيچيده‌ترين و حساس‌ترين صنايع كشور است كه زنجيره‌اي از نهادهاي مختلف بايد در كنار هم قرار گيرد تا محصول نهايي به دست مردم برسد.

مقالات بيشتر:تعمير تار غرب تهران

وي در ادامه اظهار كرد: بدون برنامه ‌ريزي به هنگام و مديريت به هنگام و دخالت موثر و پيش بيني شده نمي‌توان محصول را به دست مصرف كننده رساند. از سال گذشته در تمام سطوح در جلساتي كه برگزار شد ما مطالب را به عالي‌ترين مقام‌ها منتقل كرديم. امروز صنعت داروسازي مظلوم واقع شده و بايد از آن دفاع شود چرا كه تيرماه امسال با ۱۰۰ امضاء به رياست جمهوري هشدار دادند كه اگر به اين مطالب رسيدگي نشود دچار مشكل اساسي خواهيم شد. اما به اين هشدارها توجهي نشد.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: علي‌رغم هشدارهاي داده شده، عدم مديريت به هنگام درون و برون‌سازماني منجر به وضعيت كنوني شده است. همه ما بايد از مردم عذرخواهي كنيم كه امروز حتي يك شربت ساده سرماخوردگي و آنتي هيستامين در دسترس نيست و مردم با مشكل مواجه هستند.

مقالات ديگر:شيكترين دفتر ازدواج غرب تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.