شرط پيروزي تيم ملي ايران برابر آمريكا

۱۵ بازديد

بازيكن تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني ۱۹۷۸ گفت: مهمترين عامل در رسيدن به پيروزي در جام جهاني انگيزه و روحيه بازيكنان است و تمركز روي مسائل فني و دوري از حاشيه‌ها.

خبرگزاري مهر: حسن روشن در خصوص پيروزي دو بر صفر ايران برابر ولز گفت: مقابل ولز عملكرد خوبي داشتيم و توانستيم به دو گل در دقايق پاياني دست پيدا كنيم. البته ولز شرايط خوبي نداشت و بچه‌هاي ما از اين موضوع استفاده كرده و مقابل اين تيم، پيروز شدند تا ما هم بتوانيم شانس صعود به مرحله بعد را داشته باشيم.

مقالات بيشتر:ظروف كرايه لواسان

وي در مورد تفاوت‌هاي ولز و انگلستان گفت: بايد قبول كنيم كه سطح فوتبال انگليس به مراتب بالاتر از ولز است. بازيكنان انگليس همگي در ليگ‌هاي معتبر دنيا بازي مي‌كنند. شرايط خوبي دارند و يكي از تيم‌هايي هستند كه مدعي قهرماني در اين جام هستند. اما ولز چنين شرايطي را ندارد و نمي‌تواند يك مدعي براي صعود به مرحله بعد باشد.

كارشناس فوتبال در پاسخ به اين پرسش كه چه فاكتورهايي لازم است تا ملي پوشان ما بتوانند آمريكا را شكست دهند گفت: در جام جهاني حرف اول و آخر را روحيه مي‌زند. اگر بازيكنان از لحاظ روحي و رواني در شرايط مطلوب باشند به طور حتم موفق خواهند شد ضمن اينكه بايد از ورود به حاشيه‌ها، جنجال و مسائلي كه باعث مي‌شود تمركزشان به هم بريزد پرهيز كنند. به داوري معترض نشوند و اجازه دهند او كارش را انجام دهد.

حسن روشن تاكيد كرد: صحبت‌هاي كادر فني يكي از دلايل موفقيت تيم خواهد بود. او مي‌تواند در نيمه مربيان نقاط ضعف حريف را بيشتر به تيم باز بكند. نقش كاپيتان هم در اين بازي حساس بي تأثير نيست و او بايد در طول بازي با بازيكنان صحبت كرده و از آنان بخواهد هم آرامش داشته باشند تا دچار اشتباه نشوند.

وي در مورد آخرين ديدار ايران برابر آمريكا در مرحله اول گفت: تيم ملي آمريكا در دو ديدار گذشته عملكرد خوبي داشتند. آنها نسبت به گذشته پيشرفت محسوسي كردند. بازيكنان جوان و سرعتي دارند اما در خط حمله تمام كننده ندارند كه اين به سود ما خواهد بود. ما بايد با تمركز كامل مقابل آمريكا به ميدان برويم. از موقعيت‌هايي كه به دست مي‌آوريم بهترين استفاده را داشته باشيم. اشتباه نكنيم و تلاش كنيم با پرس كردن حريف، موقعيت گلزني را از آنها بگيريم.

كارشناس فوتبال در پاسخ به اين پرسش كه آيا باز هم تغييري در تركيب تيم ملي مقابل آمريكا صورت خواهد گرفت يا خير گفت: ما در تمرينات تيم ملي نيستيم تا ببينيم بازيكنان در چه سطحي آمادگي و سلامت هستند. به طور حتم كادر فني در عملكرد بازيكنان نظارت دقيق دارد و مطمئناً تركيبي را به ميدان خواهد فرستاد كه هم از لحاظ آمادگي در شرايط ايده آل باشند و هم با توجه به آناليز تيم ملي آمريكا، نفرات به ميدان مي‌روند. اميدواريم تيم ملي كشورمان با هر تركيبي كه به ميدان مي‌رود بتواند برنده اين بازي بوده و تيم ملي به مرحله بعد صعود كند.

 

مقالات ديگر:دفتر ازدواج پونك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.