كمبود پول نقد در كشور صحت دارد؟

اخبار جديد و به روز جهان

كمبود پول نقد در كشور صحت دارد؟

۱۹ بازديد

عليرضا قيطاسي دبير شوراي هماهنگي بانك‌هاي دولتي و نيمه دولتي، با بيان اينكه مشكل نقدينگي در شبكه بانكي نداريم گفت: كمبود اسكناس را اعلام كنيد.

به گزارش سلام نو به نقل از ايسنا، دبير شوراي هماهنگي بانك‌هاي دولتي و نيمه دولتي گفت: خودپردازها مشكلي از نظر تامين نقدينگي ندارند.

درپي مطرح شدن ادعاهايي مبني بر اينكه "دستگاه هاي خودپرداز در ارائه پول نقد با كمبود اسكناس مواجه هستند"، دبير شوراي هماهنگي بانك‌هاي دولتي و نيمه دولتي اعلام كرد كه در شبكه بانكي و خودپردازها مشكلي از نظر تامين نقدينگي و اسكناس وجود ندارد.

عليرضا قيطاسي اظهار كرد: اكنون در كشور و شبكه بانكي مشكلي از نظر نقدينگي نداريم و اگر كسي در بانك مشخصي با مشكل كمبود اسكناس و نقدينگي مواجه شده‌ است، اعلام كند تا پيگيري‌ها انجام شود.

مقالات بيشتر:ظروف كرايه جردن

وي با بيان اينكه شعب بانك‌ها فعال و دستگاه‌هاي خودپرداز نيز فعال هستند و مشكلي از نظر ارائه اسكناس و تامين نقدينگي نداريم، گفت: موردي از بانك‌ها به شوراي هماهنگي بانك‌ها گزارش نشده كه با كمبود اسكناس مواجه باشند.

دبير شوراي هماهنگي بانك‌هاي دولتي و نيمه دولتي همچنان تاكيد كرد: هيچ مشكلي از نظر تامين مالي در كشور وجود ندارد و از خزانه‌هاي بانك مركزي هم پيگيري كرديم، مشكلي وجود ندارد.

مقالات ديگر:سالن عقد پونك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.