قاتل اعضاي خانواده اهوازي دستگير شد

۲۱ بازديد

رئيس پليس آگاهي خوزستان گفت: قاتلي كه سال گذشته چهار نفر از اعضاي يك خانواده را در اهواز به قتل رسانده بود، توسط پليس آگاهي خوزستان دستگير شد.

ايسنا: رئيس پليس آگاهي خوزستان گفت: قاتلي كه سال گذشته چهار نفر از اعضاي يك خانواده را در اهواز به قتل رسانده بود، توسط پليس آگاهي خوزستان دستگير شد.

سرهنگ سيروس دريكوند اظهار كرد: به دنبال وقوع يك فقره تيرانداري منجر به قتل چهار نفر از اعضاي يك خانواده در ۲۲ شهريورماه سال گذشته در يكي از مناطق اهواز بلافاصله موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي با اشاره به اينكه كارآگاهان دايره مبارزه با قتل پليس آگاهي استان خوزستان از همان لحظات اوليه با انجام تحقيقات گسترده پليسي در اين ارتباط دو نفر كه در قتل معاونت داشتند را دستگير كردند، افزود: با تلاش مستمر و شبانه‌روزي ماموران پليس آگاهي، مخفيگاه قاتل در شهرستان شوش شناسايي شد.

مقالات بيشتر:ظروف كرايه سعادت آباد

رئيس پليس آگاهي خوزستان گفت: كارآگاهان پليس آگاهي با اخذ نيابت قضايي و طي عمليات منسجم و غافلگيرانه، متهم را امروز در مخفيگاهش دستگير كردند.

سرهنگ دريكوند با بيان اينكه در اين عمليات يك قبضه سلاح كلاش به كار گرفته شده در صحنه قتل از محل اختفاي متهم به همراه ۲۸ تير جنگي كشف شد، افزود: در تحقيقات انجام شده و با توجه به مستندات جمع‌آوري شده متهم صراحتا به قتل چهار نفر و مجروحيت دو نفر ديگر اعتراف و انگيزه خود را اختلاف قبلي عنوان كرد.

وي گفت: متهم پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد.

مقالات ديگر:دفتر ازدواج نازي آباد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.