توضيح درباره حواشي اجراي حكم ۲ متهم وقايع اخير

۲۳ بازديد

 

خبرگزاري ميزان درباره برخي ادعاها پيرامون پرونده محكومان شهادت عجميان توضيحاتي ارائه كرد.

توضيح درباره حواشي اجراي حكم 2 متهم وقايع اخير

مقالات بيشتر:ظروف كرايه نياوران

مركز اطلاع‌رساني قوه‌قضاييه نوشت:

* محمد مهدي كرمي نه در مرحله تحقيقات مقدماتي در دادسرا و نه در دادگاه وكيلي معرفي نكرد و محمد حسيني داراي وكيل انتخابي بود.

*  يكي از وكلاي دادگستري اخيرا مدعي شده است كه وي براي وكالت محمدمهدي كرمي به مرجع قضايي مراجعه كرده و به او اجازه داده نشده است كه وكالت محكوم عليه را برعهده بگيرد.

* همچنين عليرغم برخي اخبار منتشرشده، محمد حسيني يكي ديگر از متهمان پرونده كه به اعدام محكوم گرديد، در زمان رسيدگي به پرونده در ديوان عالي كشور وكيل معرفي نموده و داراي وكيل انتخابي بوده است.

* يكي ديگر از ادعاهاي مطرح شده در رابطه با اين پرونده، اين است كه محكومان پيش از اجراي حكم، نتوانسته‌اند با خانواده خود ديدار كنند.

* اين ادعا در حالي مطرح شده است كه محمدمهدي كرمي مطابق مقررات از جمله آيين نامه اجرايي سازمان زندان‌ها در طول بازداشت به صورت متعدد تماس تلفني، همچنين ملاقات حضوري با خانواده خود شامل پدر، مادر و برادر داشت و حسب بررسي صورت گرفته از زندان آخرين بار نيز در هفته قبل ملاقات حضوري با والدين و برادرش داشته است.

* محمد حسيني هم امكان تماس تلفني و ملاقات حضوري داشته است لكن با توجه به فوت والدين وي و نيز حسب اعلام ايشان مبني بر اينكه هيچ ارتباطي با ساير اعضاء خانواده خود ندارد، هيچ تقاضايي جهت ملاقات با شخص يا اشخاصي نداشته و كسي هم جهت ملاقات حضوري با ايشان تقاضا و يا مراجعه اي نداشته است.

مقالات ديگر:قيمت ايمپلنت دندان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.